The Depth of The Sea

Vill du veta djupet?
Lära innsidan känna?
Få kunskap om vishet?
Hitta substansen?sae

Vill du se ljuset?
Leva utöver randen?
Bredda vetan om lärdom?
Fånga glädjen?

Vill du identifiera kärlek?
Prova hoppets väg?
Söka insikt om medvetande?
Gripa intentionen?

Hitta vägen!
Följ den!
Möt honom!
Livets källa!

Jesus


Idag är jag som du kanske kan se ganska djup... Många tankar i huvet och mkt som händer där inne.
Kan ju säga att jag har kommit på en del vettiga saker. Men inte vill jag tråka dig med det,(även om jag vet du vill veta:P ).
Jag måste ju säga att tiderna är krävande och hårda och diciplin behövs för att allt ska bli bra.
Men det bra är ju att ju oftare vi tästar diciplinen, ju starkare blir den. Men tänk dig om du bara levde efter diciplinen och samvetet, skulle vi inte då ha grymmt tråkigt?...D tror  jag.
Vi behöver att vara lata. Vi njuter av dötid. Det är nödvändig!!!!
Idag är det musikal som jag ska på, sen blir det nog plugg o en tidig kväll för min del...

Har bestämt mig för att lugna ner träningen lite, så jag inte övertränar mig o så att studierna går bra. Dessa sista två veckorna kan ju vara de 2 viktigasteför mig....

Måste gå, men ha d bra. Take care //Love Micke


Kommentarer
Postat av: Jossan

Det är rätt, inte träna för mycket :) Då kanske du blir så biffig så jag och Debora inte har en chans att komma ikapp eller hur :D

2006-05-22 @ 22:22:38
Postat av: unknown

Bra skrivet, du har en dold talang..
tillåt dig vara djup, inget fel på att gå under ytan ibland, så länge du inte drunknar på botten..

2006-05-23 @ 19:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback