bra standard...

hur definera det underbara
när det är ens måttstock
jag har inte en bra dålig dag
jag har en dålig bra dag...

alla mina dagar skulle vart som de senaste
där lyckan o glädjen kämpar om att bli störst
detta är den standaren jag sätter för mitt liv
ber om att dagarna  alltid ska ha detta utgångsläge

att en bra dag är min normala ok dag
och min bra dag är en underbar dag
och min underbara dag är fantastisk
och mitt liv går efter Din plan

Jabes bön: ”Välsigna mig och gör mitt område stort. Låt din hand stödja mig och befria mig från olycka och smärta.”

sun
                                                                                                   Bild av: Micke K;)

Love m


Kommentarer
Postat av: J

Ditt djup i vad du skriver slutar inte fascinera mig.

Postat av: Johanna

du är så... klok! mkrt bra tycker jag

"jag har inte en bra dålig dag
jag har en dålig bra dag..."

bless

2006-11-07 @ 21:21:35
URL: http://johannawerner.blogg.se
Postat av: Madeléne

Det är en bra måttstock må jag säga!!!=)..Den ska jag tänka på lite oftare!Like your photo!!

2006-12-09 @ 16:19:59
URL: http://mwandeby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback