en kamp, en seger...

jag för be om ursäkt för min frånvaro
vet att jag brukar blogga oftare
men det känns som en kamp
inom mig finns motstånd mot detta

ganska lik känns den kamp som försiggår om mitt liv
striden är så verklig att jag nästa kan ta på den
den smärtar, men jag vet att Du är med mig
och att din käpp och din stav de tröstar mig

för Fienden har nu förstått att jag mena allvar
detta var inget flummigt nödskrik som gick över
det var ett beslut tagen på blodig uppriktighet
aldrig vill jag vika, för med Honom jag vill vandra

för du som vill krossa mig
du har ingen makt över mitt liv
jo, en gång var jag din slav, din träl
men aldrig igen
aldrigflower

This is what it means to be held.
How it feels when the sacred is torn from your life
And you survive.
This is what it is to be loved.
And to know that the promise was
When everything fell we’d be held.


/Natalie Grant "Held"

Lev nära gud, låt honom leda er!
I honom är du allt!
Det ÄR ingen klyscha!!!
han dog för dig....

Love/m

Kommentarer
Postat av: Jossan

Man blir glad av att läsa det här

Postat av: Johanna

Keep up the good work! Bra skrivet!
Tack

2006-10-26 @ 22:17:53
URL: http://johannawerner.blogg.se
Postat av: lottan

Det var ett tag sen jag oxå bloggade känner jag, min dator e trasig så det blir sällan nuförtiden.. Du anar inte hur uppmuntrad jag blev av att läsa det här :) ryser när jag läser texten till "Held"
Det har nästan blivit min favorit, den är underbar.. Glöm aldrig att när dina fötter vacklar.. så bär Gud dig! Lycka till i allt!
Frid/Charlotte

2006-10-27 @ 14:40:53
URL: http://mythoguhtscharlote.blogg.se
Postat av: therese

djupt micke...djupt...och bra dessutom..!!du vet nog vad du vill.. :)

2006-10-29 @ 14:02:38
URL: http://lennakatten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback