på mina knän

d finns bara en...

en vind som blåser mig i ansiktet
vinden som luktar seger och glädje
kännslan av glädje är enorm
lyckorusen inte helt lagt sig

detta är vad jag har sökt
min själ längat efter
mitt hjärtas önskan uppfylld
anden jublar i salighet

att inte släppa taget
när kännslorna försvunnit
jag vet du bär mig
och då klarar jag allt

för helig är du, ja helig helig vill jag ropa
mina knän ska böja sig för dig min gud
för bara du är värd min lovsång och mitt rop
du är den ända jag kan ge mitt hjärta till

min ord räcker inte till...för du är mer än vad jag kan säga, mer än fina ord....
dig vill jag prisa, och inte söka människors pris för min egen skull...fina ord är till för dig!

denna blogg är dedikerad till dig, min frälsare
du som ryckte mig ur min fiendes våld
och satte mig på solskenes berg...

Love/m

Kommentarer
Postat av: Jossan

Kanon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback