en flummig afton;)

korta ord

svårt för att finna ord
jag söker överallt
men hittar bara enkla ord
inga meningar eller stycken

som att skriva musik utan noter
eller räkna utan tal
vet inte helt vad som pågår
men det går ju bra endå

ibland finns det inte så mycket att säga
andra gånger räcker bara inte ord till
men man behöver inte alltid säga så mkt
man kan bara njuta av livet
för man ska inte stressa det som inte vill komma
inte påskynda djupets inre tankar o kännslor
snart flödar orden ur mina fingrar som rinnande bäckar
tills dess trivas jag i den prima solen jag känner över mitt liv

han finns här
det har han alltid gjort
men jag tappa fokus ett tag
nu ser jag klart
det är du o jag, jesus

seeb




                                         
love/m

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Först att kommentera, yes :D haha..
vad glad jag blir av att läsa det här! jag finner inte heller ord :) fy va skönt på nåt vis, haha.. usch, jag e flummig!
Vad jag skulle säga var att, Fortsätt som du gör - skriv aldrig andra ord än de som står i ditt hjärta.
Och glöm inte att tacka Gud, för att han finns där, genom alla livets väder!
Mycket solsken och glädje/mej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback