Själsfrände

för en dag kan jag glömma
allt utom dig
för en natt kan jag drömma
om bara dig

du tog mig med storm, ja mitt hjärta hittade du
ja, inte bara hittade du mitt hjärta, utan jag mitt i dig
min själ hittade en frände, inte bara en vän
"själsfrände", sa min mamma, när jag berätta om dig

lycklig, ja glad
bara tanken på att få se dig igen
väntande, ja längtande
efter att få se dig igen

"Then the rainstorm came, over me
And I felt my spirit break
I had lost all of my, belief you see
And realized my mistake
But time through a prayer, to me
And all around me became still
image106

I need love, love's divine

Please forgive me now I see that I've been blind
Give me love, love is what I need to help me know my name

Through the rainstorm came sanctuary
And I felt my spirit fly
I had found all of my reality
I realize what it takes

'Cause I need love, love's divine
Please forgive me now I see that I've been blind
Give me love, love is what I need to help me know my name"


Seal - Love's Divine


Love/m


Kommentarer
Postat av: madeléne

Ta väl vara på din frände...de är mycket sällsynta!
Ta henne aldrig förgivet...låt det aldrig hända att ni tar varandra för givet..det leder inte till något gott men dock så lätt att göra!
Lycka till! Är så glad för din skull!

Postat av: Johanna

:) fint mkt fint! ord betyder mkt!

2007-04-24 @ 14:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback