väntar på dig...

jag längtar efter att se dig igenimage105
höra ditt skratt, se ditt vackra leende
känna ljuset i din blick
doften av dig

halva jorden skiljer oss åt
men bara ett tag, sen kommer du tillbaks
jag sitter här hemma
väntar på dig

avstånd är sällan neutralt
antingen ökar det känslorna
förstarkar det som var
annars så kylar det ner

men redan nu längtar jag
redan nu vet jag att detta kommer öka allt
jag har väntat på dig i 18 år
tror du 18 dagar skrämmer mig?

och när du kommer..
hur blir d då?
kanske blir det oss då..
på allvar...

hoppas, tror, vill, vet....


My love to you...

love/m


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vackert! Otroligt fint!

Postat av: Johanna

FINT! Sån't vill man höra, tro mig! Hoppas, tror och vill jag med :) Du är bra du!
Lycka till med allt!!

2007-04-04 @ 15:20:03
Postat av: Madeléne

Det osar kärlek i luften!=)Lycka till med allt! The siss finns alltid till råds..det vet du!!=)
En annan är ju erfaren..=p
Kram på dig

2007-04-06 @ 13:06:13
URL: http://mwandeby.blogg.se
Postat av: Anonym

härligt micke!

2007-04-07 @ 13:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback