den bästa hösten

trots konflikter och strider
trots en svacka i formen
så har denna hösten
varit min allra bästa

jag vet inte om senaste höst utan en deppression
det måste vara länge sen, ja innan mina fötter planterades i svea
inte äns finns det något som tillsäger att det är tillfälligt
rätt val, rätt beslut, trots att man har gått lite fel här o där...

Varför?
Jag o Gud
Jag o Flickan
Jag o Jobbet


Dessa tre saker är det som, förutom er mina vänner, upptar min tid och min energi...
Och jag ÄLSKAR det... Sa till mig sj här om dan; "Mikael, du har det riktigt bra nu...!"
Vidare tänkte jag; "Nu har jag ett liv...Som jag själv valt..!" Och mer ska komma...
Inom nästa året är planerna att resa lite runt, missionsresor, köpa lägenhet, och fortsätta att växa med utmaningarna i livet...

Livet går vidare, och ta tiden och använd den till det du tror kommer ge dig mest i längden, men våga också njuta av stunden, och göra roliga saker.... Med andra ord en sund blandning av skoj och alvar, glädje och svett...

Go natt/ Puss m

Kommentarer
Postat av: Jossan

Kanon!

Postat av: Emelie

fickan?? :P

2007-12-06 @ 13:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback