aldrig ska vi ge upp!

att våga
en fråga
på liv
och död

flowers beauty


ibland kommer glöden där det finns nåt
ibland fortsätter modet där glöden släpper tag
ibland fortsätter viljan där modet släpper tag
ibland fortsätter desperationen där viljan släpper tag
ibland stoppar allt där desperationen släpper tag
ibland inte...





livet är fullt av överraskningar
men är du redo?
kommer du klara hantera det?
eller kommer du knäckas?
bryta ihop och ge upp?

nej aldrig, aldrig ska vi ge upp
för vi är dom som fortsätter
där andra ger upp vill vi kämpa
där andra tappar liv, ska vi växa

nej aldrig, aldrig ska vi ge upp
för vi är dom som har styrkan
så där andra hittar missmod
där hittar vi vårt potensial

Love u / m

Kommentarer
Postat av: J

den avslutande meningen "där andra hittar missmod
där hittar vi vårt potential" var helt klockrent bra!

jag blev nästan orolig att du skulle sluta blogga och jag är riktigt glad över att det inte blev så. :)

Postat av: Anonym

Jag tycker verkligen om att läsa det du skriver.. Tror jag sagt det till dig Daisy men jag skriver det aldrig. Borde kanske göra det..

2007-02-25 @ 23:30:00
Postat av: Clara

Ja det är väl så :)
Men jag vill flytta från denna stad iaf.. .:P

skolan går bra?

2007-02-26 @ 14:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback