heart of life

så många ord, så många tanker
nästan så jag tror jag vill ta en paus från bloggen
det är ibland lättare så
slippa att sätta ord på allt

jag vet inte helt, men jag känner bara att jag kanske ska börja ta tag lite mer i verkligheten
fast igen, vad är verklighet och vad är fantasi? vad är din uppfattning och vad är min?
vi ser alla på denna sak på olika sätt...

nej d handlar inte om personlighetskris, eller identitetskris
jag vet vem jag är, och vad jag står för...
efter mycket fram och tillbax har jag hittat mig sj..
man behöver inte döda pojken, men inte glömma mannen i sig...
balansen där....

men vad mer finns att sägas?
finns d mer?
jorå, finns alltid mer...

Till alla er som kämpar genom livet vill jag säga:droppa

I hate to see you cry
Lying there in that position
There's things you need to hear
so turn off your tears
and listen

Pain throws your heart to the ground
love turns the whole thing around
no it wont all go the way
it should
but I know the heart of life is good

(John Mayer - "Heart of life")



Love m


Kommentarer
Postat av: Jossan

Det är skönt när man börjar komma på vem man är. Då förstår man varför man ibland mår som man mår.
Mycket i livet handlar om en balansgång. Krångligt, men intressant :)

Postat av: Anonym

mycket starkt det där "heart of life" på slutet! mkt starkt..

2007-02-10 @ 01:08:44
URL: http://porcupine.blogg.se
Postat av: J

Jag skulle tycka det var ytterst tråkigt om du slutade blogga.

2007-02-10 @ 17:55:23
URL: http://realize.blogg.se
Postat av: Julia

väldigt fina ord...

2007-02-10 @ 21:58:52
URL: http://missjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback