slutet...bara början på något nytt...

tanken på att ge upp, att sluta
inget mer befriande, men dock
varför?

jag har inte d i mig att sluta
även om d ibland är vad jag önskar
jag ger inte upp, jag går heller ner
med flaggan till topps

jag hoppar inte ut i livbåten o ror mig bort
ska skeppet ner, så hänger jag på
man sviker aldrig sig själv och sitt eget
visst kan jag tappa motivationen
men jag lägger inte ner...

och där jag har fölorat, där ska jag komma starkare tillbaks
inte ska jag sitta som en som accepterar nederlag
varför? för att jag hatar att fölora..
det finns inget jag avskyr mer...
jag e inte skapad för förlust...

    stones
"jag kollar bortom den brutna kvisten, och ser efter nya utmaningar..."


det blir nog flera bloggar, det tror jag säkerligen!

Love m

Kommentarer
Postat av: Jossan

Bra! :) Som sagt, vad skulle jag annars läsa.

Postat av: Charlotte

Nu är jag nöjd :)
This is the Mikey I know!

2007-02-18 @ 09:12:03
URL: http://mythoughtscharlotte.blogg.se
Postat av: Anonym

tack för att du tog förnuftet till fånga;) bra initiativ där..:)

2007-02-27 @ 12:31:20
URL: http://porcupine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback