ett nytt år

2007

en otrolighet
ett helt nytt år
nya möjligheter
nya val

vad som händer i ditt 2007?
ja det är helt upp till dig...
du kan skapa det bästa året i ditt liv
det är bara att göra de rätta valen...

mina nyårslöften är gjorda
2007 ligger framför mig
detta kan bli kanon

men det kan också vara präglat av misslyckade
förstört av fel val
bortkastat i kaos och stress
och vad gör man då?

jo d kommer alltid ett 2008....

kanske d nu är tid för mitt livs bästa år?
vi får se...men jag önskar dig LYCKA TILL!!!!

Gott nytt år!

Love M


Kommentarer
Postat av: Jossan

Gott nytt år på dig Mikael! Det kan alltid bli bättre :)

Postat av: Charlotte

Jaa! Absolut! Here we come, 2007! Jag önskar dig all lycka, men mer än bara det.. vi som troende har mer än lycka, vi har Gud - tro och hopp, en slags visshet att förr eller senare kommer allt bli bra. Inte i oss själva, men med Gud ordnar det sig.
Efter mostånd kommer genombrott. Ge aldrig upp!
När du ser tillbaka på 2006, gör som du själv säger: glöm nederlagen och räkna segrarna.. du har ju i alla fall tagit dig hela vägen hit och jag tror ljusare tider väntar nu. Förströsta på Gud, kasta dig på Jesus och ha ett välsignat kommande år!
GOTT NYTT ÅR Mikael!

2007-01-02 @ 11:54:38
URL: http://mythoughtscharlotte.blogg.se
Postat av: Clara Norström

Oh yes!
Nytt år, nya möjligheter. Skön klyscha men ändå så sann.
Skönt med en stoppminut och en startminut där vid 00 slaget. Yes!

Nu är det ett nytt år. Nu gör vi något bra. Nu lever vi för andra! Oh yes =)

hur mår du?

2007-01-03 @ 20:14:43
URL: http://clarasegna.blogg.se
Postat av: Johanna

oh yes! mkt bra skrivet!som alltid :)
Gott nytt år Micke!

2007-01-05 @ 01:42:17
URL: http://johannawerner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback