orden du sa...

det var orden som du sa...

en stjärna i mörkret
ett värmande ord
ordet man man behövde
utan att det själv veta

ibland händer oförklarliga saker
ord som kommer från oväntat håll
men var det verkligen oväntat

därför att den som sa visste vad den sa
den visste hur det va
och den kunde de rätta ord finna
det var så det hängde ihop

ja julen gav mig frid
och nyåret löften
men vänner gav mig det
som vände på allt
flower66
det var orden som du sa
de som rörde vid mitt inre
vem skulle tro det var du
som kunde se min smärta
//M



Love/m


Kommentarer
Postat av: Anonym

vackert skrivet. Ibland vet man och då räcker bara ett ord för att ställa allt till rätta..

2007-01-13 @ 13:46:09
Postat av: kerstin

jag vet inte riktigt vad det var som talade till mig så mycket, men den här texten rörde vid mig mer än någon blogg jag läst på länge..

2007-01-22 @ 12:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback