släppa taget, bara ett litet tag...

relaxe, human!

tre hela dagar av lugn
inget bättre för en trött själ
detta har förvisso varit underbart
att bara släppa allt ett litet tag

helt underbart...helt lugnt...inget stress, inga påtvingda saker
ibland behöver vi bara komma ut av vardagen, bara känna fridens lugn
man får tid till att känna efter, och mjuka upp den hårda fasad som skapats
bara njuta av lugnet, lugnet som vi så ofta förkastar i vardagens påfrestningar

låta sig rivass hän av den ena sköna filmen efter den andra
sinnet får nya tankar och längslar, nya hopp och önsken
loobg
har gått länge med en underlig magekännsla
har inte helt klarat av att sätta fingret på det
men d börjar ljusna lite för mig
d e min hemlighet
mitt hopp?

tider kommer och tider går
man lär av sina misstag och lyckanden
men ibland måste man knuffa erfarenheterna åt sida
och låta den ljuva kännslan av något nytt skrida fram

kanske, kanske inte..?

Love/m

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag undrar om det finns något att läsa mellan raderna.. det känns ibland så när man läser vad du skriver.. det finns en känsla bakom allt, man undrar vad det är..

Att koppla av, att koppla bort allt, är behövligt då och då! Det är en konst att ta sig den tiden..
Erfarenheter är något vi kan lära oss av, men inte mer än så.. ibland behöver man lägga dem åt sidan och börja på nytt.
Lycka till i allt!
Ps. Fint redigerade bilder Micke! :) Allt blir så personligt när du använder dig av dina egna foton!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback