no more sorrows

"När jag lyfter min blick, ser jag himlens portar som står och väntar..." - Mike

Dit vill jag, det är mitt mål...

Men vilken sorg skulle det vara, att se några av sina gammla bröder och systrar, några av sina vänner, några av dem vi har kära, stå där på domens dag. Hur skulle smärtan kännas när Jesus inte går fram till deras försvar?

När jag nu skriver detta tvingas tårarna upp i mina ögon. För tanken är skrämmande...
Inte alla kommer bli frikända av lammets blod...image132
Inte alla kommer se fadern prisas i evighet...
Inte alla kommer få evigt liv...

Nöden drar över mitt hjärta.


"Are you lost, In your lies?
Do you tell yourself, I don't realize?
Your crusade's a disguise
Replace freedom with fear,
You trade money for lives.

I'm aware of what you've done.


No, no more sorrow.
I've paid for your mistakes.
Your time is borrowed.
Your time has come to be replaced
" - Linkin Park - No More Sorrows

One day there will be no more sorrow
One day we'll live in praise ande happiness
One day the master comes to get us home
But what you do until then, is what you'll be remembered for in eternity
Do not forget; we are all history makers, but who'll be the history shakers?
I know one thing; I want to be that!!!

Love / m

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det här var ju kanon faktiskt. Klockrent skrivet! Man vill göra en skillnad i världen. Ibland undrar man varför man aldrig kommer igång med det.

Postat av: Anonym

så bra skrivet, berörd blev jag, tack

2007-08-10 @ 15:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback