driving Daisy crazy

luften är fylld av det
känner du smaken?
lukten av det man inte trodde
man undrar hur och varför

men inte bara undrande utan tacksam
lyckan smilar när man trodde den var död
ja det som kom, som jag trodde var fantasi
överdriven och overkelig
det fanns utan att jag visste det

hmm..mina ord räcker inte till, mina tankar kan inte förstå
jag bara vet hur det är, jag känner det, jag vill det
snart, snart.... tiden är vår vän, våga låt den vara det...

galen, kär, knäpp, glad, överraskad, varm, lycklig, stark, svag, hopplöst fölorad i dig; jag e körd...
you are driving Daisy crazy


image104
I used to think that I could not go on
And life was nothing but an awful song
But now I know the meaning of true love
I'm leaning on the everlasting arms

If I can see it, then I can do it
If I just believe it, there's nothing to it

"I belive I can fly" - R. Kelly

Men jag flyger inte, svävar ej på rosa moln.
Jag är här, hos dig...




Love/m


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa...:)

Postat av: tossa

"Men jag flyger inte, svävar ej på rosa moln.
Jag är här, hos dig..." ååå den meningen sa mer än tusen ord! så mkt känslor i den meningen, du har fått den bästa en unik pärla! men det tror jag du vet om & ni förtjänar varandra! "How do you go to sleep mad one day, the next day wake up so happy?
Love works like magic
And it's so true, my mind can't grasp it
I'm just glad that I got you in my life" passar er! all lycka & all himmelsk välsignelse. skynda er inte in i något, låt tiden få visa er vägen! för det kan vara såå rätt men kanske i fel tid men det dära känner ni bäst själva & ni är visa & inte efterkloka :) love /toss

2007-03-26 @ 19:09:43
URL: http://atoossa.blogg.se
Postat av: Johanna

Atossa är bra smart hon... och du med: "tiden är vår vän, våga låt den vara det..."
Matt 6:33. Allt har sin tid och Gud har tiden i sin hand :) bless you

2007-04-04 @ 15:24:23
Postat av: Madeléne

vaka varsamt om den dyrbaraste gåvan av alla!...den ömsesidiga kärleken!Den är värd att vårdas, bevaras och hedras..speciellt respektera och visas ärlighet emot! Love to ya!

2007-04-06 @ 13:17:03
URL: http://mwandeby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback