spännande svårigheter

att leva i nuet och ta vara på stunden
samtidigt se de svårigheter som kommer

visst är framtiden spännande
men man får inte glömma nuet
man ska ju leva också
inte bara drömma

redness

det är ett liv där ute som väntar
du kommer inte dit utan att gå dit

ser ärligt inte vägen helt än
visst ser jag alternativen
men att välja, det vågar jag inte göra ensam
det måste Han hjälpa mig med
jag har en ursäkt till Honom:

image121

så mycket annat som tar min uppmärksamhet

jag har inte gjort Dig rätt, jag har inte gett Dig utrymme nog
därför ber jag om ursäkt, för Du äger mig
jag är ju Din, och Du är i mig som Du är i Fadern
ge mig av Din nåd, och förlåt mig att jag inte skött vår relation som jag borde
hjälp mig att komma närmare Dig, och låt os
s växa ihop ännu mer
för jag älskar ju Dig mer än jag någon gång kommer älska något här på jorden

-din älskade Mikael

Love you all/ m

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det här var bra det! "man ska ju leva också
inte bara drömma".
Kanon!

Postat av: Anonym

En av alla de tusen saker jag beundrar hos dig är var du har ditt hjärta..
Jag håller med vartenda ord du skriver, som om de varit mina.
Det här är bra!
em<3

2007-05-06 @ 15:18:59
Postat av: Johanna

tack! mkt bra ord!

2007-05-06 @ 22:52:33
Postat av: Arash

Gåshud..

2007-05-08 @ 21:45:11
URL: http://arashasadi.com
Postat av: Kerstin

säger som arash: gåshud...
"det är ett liv där ute som väntar
du kommer inte dit utan att gå dit"
så sant! helt sjukt sant ju..
och den där bönen/ursäkten till Gud..
du satte ord på mina tankar och känslor!!
kändes som orden kom ur mitt eget hjärta..

2007-05-21 @ 23:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback