yess... GULD GULD GULD!!!

Jarrå...!!!

Fick äntligen ett jobba att testa på!!! Snickra 4 timmar om dan i nån vecka, så får vi se hur det går!

GULD värd...

Min underbara flickvän och min relation går framåt var enda dag, underbara tider!!!

GULD värd...

Lyckats komma på ett bra spår ang. Jesus-livet...

GULD värd...

Sedan kan jag berätta att livet inte är så himla superlätt... Men det går framåt... Jag börjar våga konfrontera fler o fler saker i livet, och komma framåt i mitt liv... Känns himla gött att få jobba lite, jag är super nöjd! Tack Gode Gud!

image142
"Every day is a war
Every decission a fight
Every move a challenge
Every breath a victory

All this feels strange and untrue
But I do make progress
And when I follow You
You'll open my eyes"

-Mike


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback