"att kallas; din vän..."

gång efter gång händer det
igen och igen
jag söker, han kommer
och jag hittar det han gömd i djupet av mitt inre
frimodighet, medkänsla, kärlek, auktoritet

image136
jag är fullpackad, jag är övermogen
men samtidigt
bara ett barn
bara ett krossat hjärta
bara en ödmjuk tjänare
bara en ung, smörjd man

men du, du är allt, min Herre
du har allt
du kan allt
du är... ja, du är

så många dagar jag aldrig kommer glömma
så många ord jag aldrig kan tappa
de är brända inn i mitt hjärta
hur mitt hjärta ser ut? det är så brännmärkt att ingen kan göra något åt det
o jag längtar tills det blir ett med ditt, tills jag är fullo den du vill att jag ska vara

min största längtan?
att kallas; din vän...

image137

med kärlek / m

Kommentarer
Postat av: Anonym

Amen broder, enkelt, men ovckså framför allt så santdet du skriver!
och TAck för det du skrev på min blogg.
Du vet då alltid råd!!
från en extrimist till en annan:)

Postat av: Anonym

Det där var det bästa jag läst på länge..

2007-09-16 @ 12:29:21
Postat av: Tobias

nice bild på solnedgång

2007-09-17 @ 22:51:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback