den inre fruktan

ibland ligger tankerna där
vad om?
vad om jag faller tillbax?
vad om jag kommer dit igen...?


det är en sak mitt hjärta verkligen fruktar
en sak mitt sinne inte klarar av att tänka
tänk om jag blev den jag var...?...
tänk om flaskan igen blev min vän...?...

därför att sorg och smärta kommer möta mig
det vet jag, det händer alla
men vad händer om jag inte pallar?
jag fruktar detta...

tolka inte detta fel, för det är det lätt att göra...
men ni som vet vart jag kommer ifrån
och vart jag är på väg
ni vet, hur min kamp aldrig kommer kunna sluta kämpas...

djävulen träffade mig på en svag punkt
ytlighet och bortglömdhet
att bara glömma detta livet för en stund
men jag kan inte, jag får inte, det går inte


jag får kämpa till herren tar hem mig
så enkelt är det
och jag vill kämpa på bra
jag vill segra

love/m

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, du kämpar och jag är imponerad! Ge aldrig upp!
Vet du vad?
Du kommer segra!!!
Be blessed/siss

Postat av: Anonym

"Är du i förbund med en stärk
partner är din egen svaghet
inte allt du har" by-i
HAN er din sjels hyrde og tilsynsmann, tilsammans med ham kan du löpe ditt löp.
(Så har du fordelen av å väre målet for daglige forbönner resten av ditt liv, jeg gjör hans ord til mine: jeg vil aldri slippe deg og aldri forlate deg)

2007-09-17 @ 11:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback