på min plats

tre minuter av framtiden
en smak på det som ska komma
min ande jublade och fröjde sig
den var "hemma"

att dela ur mitt inre har alltid varit en passion för mig
att prata har jag en doktorgrad i
att dela ur min ande är min glädje
att tala Ditt ord är mig en ära

jag vill tacka dig, himlens Herre
för de gåvor du mig givit
hjälp mig nu att ta hand om detta
så jag kan förkunna ditt rike

för dig vill jag prisa för alltid
jag vill älska dig mer och mer
för du tronar över sions klippa
du Herren, Adonaij, du som ÄR

Love/m

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var säkerligen på din plats! Fatta vad Gud kan göra med din talang, men främst med ditt villiga hjärta! Stolt över dig bror :)
Kram/Charlotte

Postat av: Jossan

Du var kanon! Du kan ju prata, det vet man ju :)

2007-09-22 @ 17:49:25
URL: http://josefinelarsson.blogg.se
Postat av: Anonym

svar på det du skrev:
den där såkallade "modebloggen" är inget jag är stolt över bara så du vet...känner mig så odjup, fast det var roligt att hitta bilder och lägga in. Håller med om det där med killavdelningen..nästan!pom du är ute efter snygga koftor som inte kostar över 500 kronor så kan du kolla på hm men du kanske inte är kofttypen? ja man vet ju aldrig. egentligen så är jag inte på high på varken mode eller kläder så vill du ha råd...fråga inte mig:D
ps. vill upprepa att den bloggen är inget jag är stolt över....bara ren underhållning att hålla på med den (mycket viktigt) ds

2007-09-24 @ 21:06:24
URL: http://porcupine.blogg.se/favoriter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback