när musiken stoppar...

när musiken stoppar...
...då börjar jag min dans
när ljudet dör bort....
...då börjar jag låta
när världen stoppar upp...
...då börjar jag springa
när ljuset dras emot natt...
...då vaknar jag på riktigt

det är så jag är... jag är mikael, unik, levande i en döende värld
jag kan  inte sammanliknas, för det går inte...
jag aldrig varit normal, jag kommer aldrig bli normal, för normal är en död ras...

i ärlighetens namn har jag upplevt en hel del i mitt korta liv, dock vi kanske alla känner så...
jag sitter o funderar på de sakerna som jag inte ännu gjort, som jag skulle kunna göra...
något nytt, spännande, ja även förfriskande för tillvaron

resa, uppleva, njuta
image154
smärtor och glädjor jag kommer möta
våga, rymma, återvända

vägar och berg som ska överkommas

när musiken stoppar...
...då är jag där, då ser du mig...





love/m

Kommentarer
Postat av: isabella

så som ni stressar genom livet känns det inte direkt som att ni kommer finnas till hands å jäkla länge >

Postat av: Isabella

och substans hos en tanke, detsamma som det väsentliga i den, iaf inom filosofin... så de hela beror väl på hur du ser på livet, vad du lägger mest tyngd på.

2008-04-22 @ 12:06:09
URL: http://hereisyourletter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback