år 1 e.Skolan

Våra tidsperspektiv är olika
Vissa av oss tänker att livet började när vi föddes
För andra var det äktenskapet
Men i mitt liv började tidsräkningen den dag skolan aldrig började

Så vad har hänt sen augusti förra året?

Kan väl sammanfattas i några få ord;
jesus, jobb, misslyckanden och lyckanden

det mest hektiska året i mitt liv kort berättad
skaffat körkort, bil, lägenhet, jobb, företag, pengar ,nya vänskap och ny kunskap
fölorat körkort, flickvän, lite hälsa, vänner och hjärnceller;)

haha, men bra har det varit
och jag tror detta året har varit ett av de bästa i mitt liv
på trots av många tråkigheter och tjafs
dock ska det sägas att skolan kändes trygg och man vet nu att det inte var såååå himla illa...

jaja, lite sentimental här på kvällen


love/m

Kommentarer
Postat av: Jonnat

Har du förlorat körkortet? ajaj :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback