det luktar succé...


ingenting kan du ta ifrån mig
ingenting är ditt hos mig
allt är Hans
allt vad jag är, är Hans

jag vet vad jag kan
jag vet vad jag har
jag vet vad jag ska
livet är spännande igen

nu har jag äntligen flyttat till min egen lilla lägenhet i årsta
micke är fastighetsägare:P
sen gick det ju rätt så bra i går
dröm-träff i comebacket är ju inte att klaga på
vilken känsla jag fick, det var precis som jag drömt om senaste nätterna



det luktar succe, mina damer och herrar
succe
på många plan i livet
det är planen;)

"vart var du när mikael satte bollen i krysset?"

love you all/m

Kommentarer
Postat av: Jonte

Svar: Tackar, vinnande laget :)



Postat av: Emelie

Hello Micke!

Thanks for watch out my blog.

Ja, de är kul att skriva engelska, man lär sig så otroligt mycket.



Förresten, vem är det på bilden med korset?

Kram Emelie

2008-08-12 @ 23:15:29
URL: http://www.makeaday.wordpress.com
Postat av: Emelie

Jasså,Den bilden kommer jag inte ihåg. A de är grymma. Säg till om du vill ha ett kostar 60:-



Kram

2008-08-13 @ 12:42:41
URL: http://www.makeaday.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback