ett svar

Ibland är allt vi behöver ett svar
Ett svar som starker vårt hopp
Ett svar som bär oss vidare

Det är som att leta efter någon i en mörk skog
Först när du får svar på dina rop, försvinner rädslan
Rädslan för vad som har hänt, kan hända eller kanske bara rädsla för risken
Och det är just detta, som kan bryta isen, ge dig genombrott

Ett svar - bevis för att någon finns
Ett svar - bevis för att han vet din fråga
Ett svar - det är som vatten för min själ
Ett svar - det stillar alla stormar


Har jag förtjänat detta?
Kanske är det bara otur?
Eller finns någon annan bakom?
Jag är trött på smärtan!!!!!

Ett halvår med ischias, og jag börjar närma mig sammanbrott
Hoppet om helande har tyvärr sjunkit, för jag trodde och trodde, men dock ej..image144
"man får inte ge upp", säger du...
Gå varje dag i ett halvår med smärta så ser du...

Bitter? neh...
Besviken? oja...
Var det för att jag bröt mitt löfte?
Eller för att min tro var för liten...?

This I'll never know...

With love, Mike

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår dig i denna fråga, även om jag inte skulle vilja det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback