Faith

Faith - the beginning of all things
Faith - makes us alive
Fatih - the key to success
Faith - all I have

Ibland känns det svårtimage143
Att ha tro som är stark
Men inte leva ut den
Funktionen tappas

För min tro är starkare än någonsinne
Jag växer mer och mer
Men ändå får den inte släppa loss
Jag släpper inte till den

Det är som att ha guld låst i en källare
Du har det, du vet att det är där
Det är din säkerhet i livet
Men det har inte nått sin funktion

Du måste låsa upp källaren
Du måste börja processen
Börja förgylla ditt hus med det
Låta det styrka upp dina pelare
Då kan du "LEVA I DET"
Tillbax här, på mina knän
Det är lite så jag måste göra nu framåt
Jag måste öppna låset
Jag måste börja smälta guldet
Och sedan låta det förgylla mitt tempel

Det är skillnaden på ett liv i tro, och ett liv med tro....

Love you all, your humblest, Mike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback