en ljusare vardag

har ingenting att klaga på
livet leker igentligen
allt ligger framför mina fötter
det är bara att ta för sig

lägenhet får jag nu i sommar

mår fysiskt bättre än på länge
jag har bättre vänner än man kan begära
och jag har så mycket jobb jag bara vill ha

dock finns det plats för mer av det goda
vissa delar av mitt liv kan fortfarande bli bättre
det är bara att komma dit som är saken
men det kommer, det kommer

visst, jag gör misstag
visst, jag är inte perfekt

men jag försöker bli bättre
vad mer kan man förvänta?




love/m

Kommentarer
Postat av: Arash

Härligt att läsa att det går bra..

Postat av: MALIN

Jag ber för dig varje kväll.. :)

2008-06-27 @ 00:14:00
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: Jossan

Det finns alltid mer att få men på nått sätt har man ändå oftast nått bra att tacka för också :)

Ha det gott!

2008-06-27 @ 19:53:01
URL: http://josefinelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback