sinnets fängelse

du kan vara över någon utan att ha släppt allt
finns skillnad på sak och person
vissa saker som hänt dig kommer du aldrig över
du tar dig bara genom och vidare

varför är människor så rädd för att inte komma över saker?
som en rädsla i deras själ
ibland måste man acceptera att man inte kan glömma allt
man kan fortfarande lära sig att leva med det

gud förbannade/välsignade mig med ett bra minne
det jagar mig varje dag, för jag glömmer aldrig
misstag och dåliga händelser ligger alltid bak i mitt huvude
de kan inte glömmas, och ibland plågar de mig

min kusin robert är motsatt
han förtränger allt negativt
ibland skulla jag döda för den förmågan
den skulle göra mitt sinne så mkt lättare

fångad bakom sinnets stängsel
love/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback