"painfull skies"

det finns inte längre något att gråta för
livet som var levande verkar nu dött
kylan drar inn över min värld
molnen skuggar mig
och åter sitter jag här igen
mitt i ingenting, väntande på något

allt som man hade
allt som fanns där
gnistan, livets glöd
det kylts ner av en kald vind

olycka drabbat mig många gånger
men aldrig har dets konsekväns kännts som nu
saknad, längtan och trängsel
krokat ihop sig som blandade känslor gör

oh, min sol, vart är du
du friska morgonvind
din sköna smekning
du, livgivande, gör mig mjuk

en smärtans väg, via dolerosa, du gick
tydligen följer jag i dina fotspår
på gott och ont...
just nu gör det mest ont..

love/m

Kommentarer
Postat av: Anonym

här är jag, mitt framför dig. jag väntar.. och väntar.. du är det finaste jag vet!

2008-05-16 @ 15:12:03
Postat av: m

eru korkad eller? det e ju inte en tjej som är lösning på allt...
d e ju inte äns det jag menar

Postat av: Anonym

Du kommer finna det du söker efter mikael...
den som söker.. han finner. Ge inte upp!
Jag tror du vet var du ska leta.
"om du vill ha något du inte haft,
måste du göra något du inte gjort"

2008-05-16 @ 18:17:38
Postat av: m

okey, alla ni anonyma.
varför inte sätta namn på det en skriver?
halva meningen med va som skrivs är ju vem som gör det, eller?

"vill ha något jag inte haft"? vem säger att jag inte haft det? jag har det inte, men kanske jag hade det innan? vad vet du om det?

jag söker inte svar på denna sidan, jag skriver av mig, dvs att detta inte är en sida "där alla ska hjälpa mikael"... blir lite klyschit

2008-05-16 @ 19:05:27
URL: http://mrkolflaath.blogg.se
Postat av: Jossan

Jag tycker det är svårt att välja ut vilken av dina bloggar som är bäst. Får väl sätta mig och läsa igenom alla noggrant någon gång, men du skriver bra oftast tycker jag. Sen så är jag en sån person så jag gillar när en blogg avslutas med att man ser positivt på framtiden eller ser på Gud, så de som handlar om en kamp där man till slut bara kan luta sig mot Gud - de gillar jag bäst.

Ha det gott!

/Den lilla fisken

2008-05-18 @ 23:40:48
URL: http://josefinelarsson.blogg.se
Postat av: Charlotte

Hej Micke!
Du har så rätt i att en tjej inte löser några problem. Jag blir också frustrerad på anonyma kommentarer. Även om ingen menar illa, alla bryr sig väl om dig.

Ser fram emot Lördag!
Kramar siss

2008-05-22 @ 11:12:04
URL: http://mythoughtscharlotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback