smärtans njutan

ingen verk så skön
ingen smärta så underbar
njuter varje sekund
ljuligt drar den i min kropp

träningsverk, finns det bättre?
älskar denna smärtans kännsla
den gör mig glad, den gör mig nöjd
det betyder att gårdagens träning var bra

träning, mmm... bara ordet är ljuvligt
som honung i min munn
som kärlek för min kropp
det är något i världen som är rättvist, min vänn;
träning ger resultat !!!

och träningsverk är tecknet innan reultatet
and I'm lovin it
sjuk? nej, bara van vid smärta
och jag vet vilken smärta som ska uppskattas
då njuter jag av den

image166
mikael hösten 2006

har rakat håret av mig igen, till kvinnornas sorg:P
haha... underbart utan hår
blir lite wangster i stället för playboy
me like, me like...

hairless love/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback