the life we choose

ibland undrar jag varför vi blev skapade såhär
med fri vilja och fria val
vi vet inte alltid bäst, vi vet sällan konsekvänserna
men endå ska vi välja
image164

har du tänkt på det nån gång?
hur ett val leder till ett annat
och till ett tredje
sedan rullar det liksom bara på

jag vill ofta välja det trygga, för då vet jag konsekvänserna
jag vill välja det som gör att jag har koll och kontroll
men ibland ger det en kick att vara galen

många av er kände mig när jag var galen på heltid
då var man ung då....

ju längre jag lever, ju mer förstår jag
vi väljer livet vi lever
vi väljer vem vi ska vara
men viljan styr inte alltid valet


"the life we choose, is the life we get" - m

sen är frågan; vilket liv väljer du?
Hur ska ditt liv se ut?
Vilken blomma vill du vara?
--------------------------------------->

Love/m

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vilket foto! Så bra, det talar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback