venezia aka venedig

image168image167
venice, venedig, venezia
kär barn har många namn heter det
så är även fallet här
finns det någon vackrare stad?

namnet smakar gott
venezia
hjärtat av europeisk skönhet
hon förtrollade mig

här stog jag
när jag var där hade jag tyvärr inte med mig kamera
det var två år sedan, så allt jag hade var en usel mobil
men nästa gång ska jag minsan fotografera hennes skönhet
hon är babylons motsättning, hon är ren, hon är äkta, hon är kristen

vackert
jag har haft en veckas semester på 2 år nu
jag är riktigt sugen på att komma ut igen
resa och bara vila mig och njuta
ingen familj, bara lugnt och med medvalt sällskap
i sommar blir det hårt arbete, i augusti åker jag ut 2 veckor
ooo... va skönt det ska bli
och ingen kan säga att jag inte förtjänar det..

ressugen kärlek/m

Kommentarer
Postat av: Jossan

Härligt, dit lär man ju komma någon gång i livet!
Klart du ska ha semester! Det är ju sånna pauser som gör att man orkar jämt annars :)
Snygg ny design på bloggen föresten :)

Postat av: Arash

SJYSST design ja!

2008-05-29 @ 23:28:54
URL: http://arashasadi.com
Postat av: Anonym

du förtjänar ingen semester ditt as

2008-05-29 @ 23:53:18
Postat av: m

okey? vad e ditt problem? hur vet du vad jag förtjänar? du fega anonyma. vågar inte stå för vad du tycker?

2008-05-30 @ 01:59:09
URL: http://mrkolflaath.blogg.se
Postat av: Anonym

förlåt, fel av mig..om det är nåt du förtjänar,så är det att ta en semester

not

2008-06-02 @ 00:24:48
Postat av: m

aha... du vågar fortfarande inte ge mig ditt namn?
fega kräk

2008-06-02 @ 18:16:55
URL: http://mrkolflaath.blogg.se
Postat av: Anonym

vad ska du med mitt namn till?!!1? jag ger inte ut hela mitt liv på internet, till skillnad från dig

2008-06-03 @ 01:24:11
Postat av: m

haha.. jo hela mitt liv finns på denna blogg;)
ditt namn visar att du vågar stå för det du säger, men du vill heller vara en anonym röst som i feghet tror sig veta en skit om mitt liv..

du vet tydligen inte mkt, och du är antagligen en som jag känner/vet vem är, och vågar inte säga saker i ansiktet på mig. igen, feg...

2008-06-03 @ 01:45:36
URL: http://mrkolflaath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback