ansvar är spännande

ansvar kan vara kvävande
men ansvar kan vara skapande
det kan vara tungt
det kan vara spännande

mina innebandytjejer är ett spännande ansvar
mitt ansvar i LOIF är givande och roligt
så många människor med samma önskan
att göra föreningen stark och stor

Jag dömer, är tränare och lagledare, jag har ansvar för domarutvecklingen, jag har delat ledarskap för klacken, jag är styresledarmot i föreningen.
Det blir många timmar i veckan med innebandy och LOIF, men det är helt okey, för jag gillar det.
Kansliet är alltid lika fullproppat med människor och det är helt ekelt mkt spännande och givande.

Jobbet är lite segt, men november blir en utmaning, med väldigt mycket jobb.

Sen fyller jag 20 den 21a. Blir roligt...
Får se om det blir nåt party:)

Love you all/m

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du är duktig du :) Faktiskt!

Ta hand om dig fisk!

2008-10-17 @ 12:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback