jag behöver dig

klockan är fem
jag kan inte sova
gråten sitter i halsen
livet måste förändras
livsstilen ändras

jag kan inte leva för yta
jag kan inte tappa min tro
jag är rädd, livande rädd

för två år sen hade jag kanske den värsta perioden i mitt liv
ett par månader med djup olycka och tungt sinne
jag vill aldrig dit igen
men då måste jag passa på

min lycka ligger inte i världen
min glädje inte i fest och prylar
mitt liv är beroende av något annat
mitt hjärta är beroende av dig

allt jag är kommer brännas upp
allt du är i mig stå kvar

min kärlek kan inte leva utan dig
jag kan inte leva utan dig
då är jag bara död
livet är hos dig
du är själva livet

min klippa, min sten, min bön

/m

Kommentarer
Postat av: Din bror :O !!!

Vem er du og va har du gjort me min bror !! :S

2008-10-12 @ 23:51:13
Postat av: mikael

det finns mer en du vet og forstår.



en dag kanske vill du forstå...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback