motivation sökes...

Två tunga förluster och glädjan i innebandyn har fått sig en riktig smäll... Ett plåster på såret är dock herrlagets succe och 94orna som fortsätter göra bra ifrån sig i HJ19 och är obesegrade i P15.
Stovretas framgång i SSL, Sirius som vänt kurvan, och Gottsunda som ser ut att stanna kvar i H2 är ju även kul att se för en som älskar innebandyuppland... Glömde jag att nämna FBC Uppsalas damlag? Väl, jag gläds när jag ser Jonte lyckas, det lovar gott!

Funderar på om jag skall åka och kolla på AIK - Storvreta i Solnahallen den 20 dec. Vore ju kul!

 


Träning idag, med 2 sjuka och målvakt borta. Inte världens roligaste att hålla träning utan målis, men hoppas Madeleine Renkel, Jonas Ohlsons duktiga systerdotter, nu kan komma och stå lite framöver. Oj vad mycket Jonas det blev nu....
Träning imorn blir oerhört viktigt nu som SAGA-matchen närmar sig. Söndag 18.30 smäller det! Se till att komma om du kan, jag garanterar för en underhållande match!

"Att segra är allt" - Michael the Great

peace out / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback