skandalen i Alunda

A big freaking disappointment!
Känns så himla världelöst att fölora
Världen blir grå och det som en gång fanns av glädje brunnit upp
Någon borde sota
Någonstans borde det finnas rättvisa


Alunda - LOIF IBF (F14) 2-0
En onödig tajt match och med ett orättvist resultat. Kan ju börja med att säga; två domare i 16-17 års ålder som båda bor i Alunda. Du fattar kanske resten? Hur man kan gå igenom en match med 30-40 frislag och fula tacklingar i sargen som inkluderar en sjuk nr13 som borde bannlysas från innebandyn, utan att domaren gör en utvisning är ju helt ofattbart! Och så himla ignoranta tränare som Alundas kan man leta länge efter! Nej det luktade skandal igår, även fast mina tjejer spelade bra och hade det mesta av spelet och flest avslut på mål...
Det som var illa var ju att i matchen efteråt med P96 som jag också coacha så fortsatte Alunda att spela fult...
Publiken med föräldrar var en skam dessutom... "ta av den jäveln!" skrek en pappa till Alexander A efter en omedveten arm som träffa en Alunda-spelare.
Ska ni spela match i Alunda så ta med er hockeyskydd!


LOIF - Gottsunda IBF 2 (HJ19) 7-5

Pga en julkonsär så missade jag den här matchen tyvärr! Men resultatet hade jag ju redan förutsagt så man kan väl konstatera att man har lite koll i HJ19 serien...

Hur man ska klara sig genom veckan nu är ju en fråga men man får väl försöka...
Inget är så segt som en måndag efter förlust...

not in a mude / crazy m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback