in Italy

yess folk's
som ni vet är det en människa bakom bloggen
och denna  människan är nu i Italien på arbetsresa

jag vill använda denna dagens blogg till att berätta lite om mitt liv med enkla ord,
för inte alla kanske förstår hur det jag skriver här, är tagen ut ur mitt liv

jag jobbar med mitt och roberts företag
det är på väg in i en ny fas kan man säga, och möjligheterna är många
om det är detta jag ska hålla på med resten av mitt liv? NEJ!!!
Men kanske bara ett tag till, eller något år... Vem vet?

annars är livet fylld med spännande dagar, trevliga aftoner och mysiga sena kvällar
länge sen jag lärt känna nya människor på det här sättet, men jag kan verkligen säga att jag är glad för att jag gjorde det...
jag saknat lite den där gnistan som jag hade när jag gick i skola, eftersom det blivit mkt allvar
men nu har den "blommad" upp igen, och jag fått privilegiet att binda nya vänskap
fett nice...

det finns dessutom en hel del spänning inför framtiden på flera områden än det nån av er anar...
jag sitter ny som ett senapsfrö och potensialet är ENORMT!
bara jag förljer den plan som Gud gjort, så kommer jag lyckas med allt jag gör!



Love ya all, here from Italy / m

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar det här :)

2009-02-11 @ 10:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback