Januari 09

Januari 09 går in i historien som en av mitt livs bästa januarimånader
i korta drag så har livet gått mkt åt rätt håll
rätt beslut och rätt livsstil resulterar i det vi kallar "lycka"

om alla månader i 09 blir som denna
ja då står mitt livs bästa år för dörren
grundläggande är bara önskan om mer av Gud
att komma närmare honom, in i hans plan

sitter och ser på "the Holiday"
filmen som jag tills nu bara har undvikt
den rört upp för mycket av det som varit
men nu känner jag hur det släppt...
känslan av att viljan+rätt beslut=succse är underbar



love/m

Kommentarer
Postat av: fia

Im happy for you buddy!:)



O Du kommer komma in i hans plan, om du vill... Han bara väntar på oss you know. And it's all greeeeaaat! ta hand om dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback