The Revenge Of The Kolflaath

Prima sovmorgon och en soft början på en soft dag... Norges herrar vann guld i skid-VM och Sveriges damer vann silver. Sängen är obäddad, kläderna ska tvättas.... Somnade igår kväll med datorn i knäna, för typ 4 gång i mitt liv elle nåt... Lite roligt :p Snart helg, ba jobb kvar imorn och sen en halv fredag... Dagen imorn är ju heeeeelt full bokat, om jag nu får fram min vilja med en bio kl 9 :D hahaha... börjar bli riktigt bioman numera. Så imorn händer det saker från 07.00 till 23.00... 16 timmar med jobb, möten, innebandy och bio :D:D:D:D:D



Hahaha... skrattar mkt numera. Gjort helt sen nyår igentligen, efter att jag beslöt mig för att 2009 skulle bli det bästa året i mitt liv, efter att 2008 floppade och blev ett av de sämsta.... Januari blev heeeelt kanon. Februari har inte varit liiiika skön, bla Italienresan och lite jobb-grejs... men känner hur jag ställer helt andra krav till livet nu, för ingen månad i 2008 varit lika bra som denna månaden, men fortfarande inte nöjd... :D hahaha


med glädje / mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback