1 Januari 2009

Årets första dag, en helt ljuvlig dag
Som fia sa; "internationella lat-dagen"
Jag har som en god jordbor
Haft en underbar fantastisk lat-dag

Nyårslöfterna:

- Hålla igång träningen
- Inte skada mig
- Ta hand om det jag har kärt
- Bli en bättre vän

Såååå då var det gjort!
Kanske inte sådär superspännande löften
Men absolut möjligt att hålla:)
Kan ju tillägga att jag tror detta blir ett glädjens år för mig
Med massa skratt och många leenden:)

Hoppas du får ett underbart år
Och att det blir det besta året någonsinne för fler än bara mig!
Äventyr väntar!
2009 står för dörren!
Lets Go!

Love/m

Kommentarer
Postat av: Anonym

okey det her er förste gangen jeg leser din blogg på typ ett år..o shoit..va er det her..lets go o greier..haha..ja ja..gla i deg allikavell

2009-01-13 @ 17:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback