kroppen = wonderland

tre veckor har gjort sitt
kroppen är liiite otrimmad
inte alls illa, men bara tappat spetsen
behöver några veckor med uppträning nu snart
ohh, stretching för över ett år med stelhet :P

men kroppen kan nu må riktigt bra igen
efter 1 och ett halvt år med ryggproblem
fysiken är helt okey
men fettet lagt sig lite här och där

hahaha, ja du
några av er tycker kanske jag är lite väl dramatiskt
lite fixerad kanske
men en av mina filosofier är att man ska vara hyfsat nöjd med sin kropp
det ligger till grunden för en sunn och bra självbild

"det viktigaste är inte att andra är nöjd med dig, utan att du är" - det är en bra generell regel för allt som har med utseende att göra. sen kan jag väl säga att vissa hänger sig föör mkt upp i det, tex tjejer och smink :p hahhaha
Glömm dagens trender och hollywood. Vad tycker DU? för det är vad som borde räknas i din värld!


med glädje och kärlek / M

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Tja.. du är snygg mícke!



John Mayer är sjukt bra! ska ta upp nått av hans album i kommande album tips.. du hänger väl med i min musik värld, o du lyssnar väl på låtarna?



ses!

Postat av: Maria Vethe

Namninsamling Stöd Israel i kampen mot Hamas- Skriv under du också!

http://www.namninsamling.se/index.php?nid=2756

2009-01-10 @ 21:46:27
URL: http://mariavethe.blogg.se/
Postat av: emelie

det finns en balans för allt, men måste hålla med om att hålla kroppen i trim inte alltid är det roligaste, men vad ska man säga man lever ju längre!

2009-01-10 @ 22:42:50
URL: http://switchsweet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback