värdet av Honom

jag ljuger inte när jag säger att det finns en skillnad
du vet att jag har rätt
gilla det eller inte, men livet utan är fattigare
ifall du inte förstått det, är DU fattigare

du kan inte förneka att någon har mer pengar än dig
har personen det, så är han rikare än dig
på samma sätt kan du inte förneka att jag har mer
att jag är rikare än de som inte har det jag har

jag varit runt om lite i livet
jag gjort fel, haft dårliga vanor
jag fått erfarenheter jag skulle vilja va för utan
men jag har i alla fall lärt mig värdet av Honom

vad jag pratar om?
Jesus
livet "Jesus"
personen Jesus
ni som kännt mig upp genom tiden
ni vet att jag utan honom vore fölorad

du som inte förstår mig
som inte känner igen mig
som tvekar på min äkthet och genuinitet
till dig säger jag;
du känner inte mig!


love/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback