vad hände med kärleken???

varför detta hatmm
all denna aggression
problemet ligger inte i politiken
den ligger i människors hjärtan

kärleken till varan har fallit
allt är tillåtet om man är många
yttrandefrihet har man bara ifall man är skrämmande
man kan inte tycka som man vill utan att risikera hälsan
hatet tar livet av kärleken

hatet mot Israel och judarna är sjukt

det är så fullt av djävulens verk
fegheten ingen enda har
det påminner mkt om 1930-talet
det tysta medkännandet

men det handlar inte bara om detta
för kärleken oss emellan har fallit
vi är inte lika kärleksfulla mot varan som vi borde
egocentriska, själviska, och mitt,mig och jag är viktigast
vart är den uppoffrande kärleken?
vart är Jesu kärlek idag???

ungdomar, ÄLSKA DIN NÄSTA SOM DIG SJÄLV!

great love / m

Kommentarer
Postat av: Emanuel

mycket bra skrivet

Postat av: Jonatan

Bra skrivet. STÅ PÅ DIG

2009-01-30 @ 13:52:23
URL: http://musikfoto.blogg.se/
Postat av: 94 tjejer

oj.. aa kärleken är ju lite jobbig..

2009-01-31 @ 20:00:26
Postat av: 94 tjejer

prata med ante , han kan sånt där !

2009-01-31 @ 20:01:31
Postat av: mikael

svar 94 tjejer:



tror inte du riktigt förstod va jag mena, för pratar inte om kärlek man gentemot kvinna, utan kärleken som vi ska ha till varan, alla kristna och alla människor.... kärleken till den nästa, oavsätt färg, religion och personlighet...

2009-02-01 @ 00:39:01
URL: http://mrkolflaath.blogg.se/
Postat av: Evelina Rönn

håller med där. !

2009-02-16 @ 21:56:29
URL: http://www,batmaneve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback