W.E.E.K....E.N.D

Finally, helgen är ett faktum. En lång och fullpackad vecka har nyss avslutads. Vart många sena kvällar/nätter osv, men det har endå varit en effektiv arbets vecka. Kylskåpet stått tomt hela veckan, har nästan inte varit hemma förutom på nätterna... Nu ska jag ha en lugn helg, återhämta mig och ta det lugnt... Kommer inte bli sena kvällar, utan jag ska ha lite rehab här hemma... Kanske ut och jogga ett varv, se på lite sköna filmer utan att somna efter 10 minuter vilket jag gjort sista 5-6 ggr....

Lyssnar på Shawn McDonald. Otrolig behaglig musik. TACK MADDE! Lugnet kryper in hos Kolflaath, vår Herre varit honom nådig på senaste tiden, ska du veta... Underbar räcker inte till... Fantastiskt? Otroligt?.. Ähh, ba gött iaf!
Lite sol nu, en lååång dusch, sen möte, lite mingel, och sängen på mig.. Sova lääänge imorn. Va sådär tråkigt seg.. För min kropp börjar säga till nu. Den vill verkligen inte upp på mornarna, men huvudet är piggt o glatt.... Konstigt..

Mina vänner, en vecka är slut, en ny står snart för dörren. 2009 är återupprättelsens år på alla områden i mitt liv, jag lovar!
Puss o hej

Love/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback