100 pass kvar

Ni flesta som känner mig, känner till mitt knä och korsbandsskadan jag fick för ett antall år sen. Fyra år sen nu faktiskt. Sommaren 2006 var den värsta i mitt liv, när jag sista veckan i maj på en träning råka göra en vändning och fastna med högra foten.
Det var en vänding i mitt liv också, tyvärr.
Sen dess har jag aldrig kunnat komma tillbaka ordentlig.
Gjorde dock ett försök ett tag efter, men det resultera i ryggskada och ny operation.

Nu är ryggen bra, ja så gott som 100%
Men knäet har krånglat en hel del fram och tillbaks.
Några veckor är det verkligen outhärdligt smärtsamt, andra veckor gott som nytt.
Ja, du kan väl själv räkna ut det, men just nu krånglar det som tusan!

Skulle vår Herre bara peta lite och röra om lite så det blev bra, skulle jag vara tacksam.
Men annars blir det ackis och operation i april nästa år.
Först ska det genom 20 fotbollsmatcher, lika många fotbollsträningar, typ 20 innebandy matcher och dubbelt så många innebandyträningar. Altså, 100 pass kvar.
Ehh, pray for me? Annars hoppas jag de hinner odla ett nytt knä tills april..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback