mälarenergi

Det var en dag i slutet på april. Närmare bestämde fredag den 23:e kl 14. Tre bilar stod parkerade på utsidan av LOKS. En väldig massa tjejer sprang runt mellan bilarna och ljudnivån var inte att ta fel av; nåt spännande var "cooking".
"Jag vill åka med...." och "Ska vi ÅKA snart eller?!?!"
Fordonen fylldes och alla ljuden fördes in i bilarna..
"Åk nu Kolflaath, ÅÅÅÅK!!"
-
Skulle kunna skriva en sju sidors berättelse om det som hände härnäst, men vi hade en otroligt trevlig cup i Västerås där vi tyvärr saknade lite tur och flyt, men spelade ändå bra försvarsspel och bra innebandy. Vi åker på ineffektivitet och brist på kyla, men det kunde inte förstöra för oss, för vi hade fantastisk kul tillsammans.
-
Nu luktar bilen tjejparfym, och känns gripande tom när jag sätter mig i den..
Cuplivet är som Ante sa; en verklighetsflykt
Men gud, jag älskar cuplivet och att hänga med flickorna.
Säger som Tina gjorde, "You're simply the best"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback