nya tag

Ingen hade trott det skulle gå såhär bra
Vad jag pratar om?
Innebandy självklart!
Våra tjejer som under senaste två åren utvecklats sjukt mkt
Och ikväll bjöd de storvreta ibk på en riktig fight i finalen
Det blev silver, men vi fölora inget guld, för det var aldrig vårt att ta
Enda var att jag fick sitta på läktarn och inte på bänken
Men idag var det okey
Jag vet

Men nu måste vi fortsätta
Ingen kan vila på det här
Vi måste träna ut hela maj
Vi måste starta i augusti
Ingen får tro att vi är bäst nu
Utan vill vi bli bäst, måste vi ta det till en ny nivå!
Nya tag, nya mål...

Tjejer, jag är så stolta av er!
Speciellt "mina" tjejer...
Ni höjer er för varje vecka!
Ses på tisdag!

Nya tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback