oh, ladies

Ja ni, kära vänner
En era har ikväll nått sitt slut
Utan tvekan, en storartad och magnifik era
Att gå från botten till att bli ett stabilt lag som kan utmana alla lag
Oh, ladies, ni har verkligen bjudit på en spännande resa

Ikväll skulle vi avsluta med stil
Och vi gjorde det, 80% av matchen
3-0 efter två perioder och total dominans
Men i tredje faller vi, och fallet är djupt
Dock visar vi på kämparvilja och är absolut med i matchen till sista sekund
Gult var ju idag katastrof, tror jag inte någon säger emot
Men vi avsluta med stil iaf
6-5 är en "snygg" förlust
Om det finns sådana

Jag kunde inte släppa leendet från mina läppar
För jag såg storhet där ute idag
Jag såg framtiden
Och den är spännande
Nu bygger vi vidare

En ny era
Ett damlag ska vi skapa
Men jag hoppas verkligen att jag får med mig er
Mina "små" tjejer som nu stora är
Det är kärlek, mellan oss
My ladies

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack Mikael du är en jätte bra tränare!! Tror jag står för hela laget när jag säger det! Tack!

2010-04-10 @ 11:40:25
Postat av: judit

you are the boss

Postat av: Madde

Tack Micke! Du är verkligen en grymt bra coach!

2010-04-10 @ 12:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback