C . L . B

Sjukt. Hur kan man älska såhär?
Mitt hjärta slår sönder min kropp varje gång jag är ifrån dig.
Du har fångat mitt hjärta, min syster och brud. Med en enda blick har du fångat mitt hjärta. Med en enda länk av din halskedja.
Nu är jag fast, fäst vid dig. För alltid är jag din. Ett liv utan dig är ett liv utan mig!
Kan inte förstå denna kärlek. Jag omfamnar den, men kan inte begripa.
Hur mig? Varför? Har inte förtjänat detta, Gud!
Jag, den armaste av syndare. Jag som kände dig, men ändå föll bort från din väg, more than once.

När mörkret kvävde mig, och jag ropade till Gud om hjälp.
Då skickade han dig, du vackraste bland kvinnor!
Och mitt liv aldrig varit det samma.
Du drog mig närmare Gud, du gav mig orsak till omvändelse.
Du visade på korset med ditt liv och jag kunde inte annat än att följa din väg med Honom.
Nu är jag fäst vid er båda, för alltid.
Du gav mig Gud sen fick jag dig, av Gud gissar jag...

Caroline Linnea Blom

Om en vecka har vi levt vårt första år tillsammans.
343 dagar om jag räknat rätt, har vi delat under detta året.
Att åka hem till dig halv tolv en kväll bara för att se dig i några få minuter, är inte äns ett pris att betala.
Jag gör det gärna, skulle göra det varje dag resten av livet om jag var tvungen...
Men snart, snart kommer en ny era.
Då vi två på riktigt blir ett!
Vilken glädjens dag det kommer bli!

Vad din kärlek är skön,
min syster och brud,
din kärlek är ljuvare än vin,
din balsam ljuvare än alla dofter.


Kommentarer
Postat av: Carro

JAG ÄSLKAR DIG!!!!

2010-03-26 @ 08:49:15
Postat av: Jossan

Vackert Mikael! Så fint att du har fått tillbaka din tro på kärleken!

Postat av: Fröken Anna

Respekt!

2010-03-26 @ 19:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback