den lilla håliga vita bollen

Efter en orolig natt har jag äntligen börjat kvickna till. Bara en kopp kaffe till!
Vet inte vad som gick av mig, men kombinationen av att tänka sport och framtid ser verkligen ut till att vara mer än jag tål en söndag kväll.
Kanske det faktum att jag brukar avsky söndagen efter jag lämnat Carro och satt kursen hem.
Jag gick o la mig strax efter tolv. Men ack, inte det.
Innebandy och dess framtid i mitt liv och i LOIF.

Vart går vi härifrån? Vilka steg framåt är vi villiga att ta, och till vilken kostnad?
Tankarna har faktiskt varit där hela vintern. Eller kanske jag ska säga stört mig hela vintern?
Därför att det är så mycket bra på gång, men sommarn verkar ju aldrig komma!!!

Sommarn som vittnar om att en ny säsong åter igen har kommit och att den lilla håliga vita bollen ännu en gång får facinera våra liv. Det är det jag väntar på nu.
Och jag avskyr att vänta...

Kommentarer
Postat av: ellinor

Vill bara säga tack för att du tränar oss. Det betyder så otroligt mycket. Jag älskar träningarna och matcherna mest av allt på hela veckan, och det tack vare dig och Kim. Det är ni som har byggt upp laget, fått mig att älska sporten. Såå... Tack! :D

Glöm inte bort att du är bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback